Mindenki örömére...

Az összeszerelés királynője

Mondanom kellett volna, de nem mondtam, hogy én vagyok az Ikeás bútorok összeszerelőinek királynője.., igen.., én. Most már tudjátok.

Akárhányszor, (amikor én akarom..) illen bútort veszünk, azUram leül, a fotelbe, székbe, kanapéra; felveszi a néhány pluszos szemüvegét, és tökre úgy csinál, mint aki marhára érti azt ami oda le van írva, a papírra, ami a csomagolásba van.

Addig, én, az okos, a kis segítőkész, kibont, elszortíroz, és lelkesedik, mint egy kölökkutya, jaa és persze, hogy csóválom a farkam..

Amíg, azUram olvas én, aki már unatkozik elkezdi össze rakni a cuccost, és mire végez az én egyetlenem, már csak két csavar hiányzik a gardróbból, amit Ő becsavar, és megjegyzi, hogy milyen hasznos elolvasni elsőször a használati útmutatót…

Na, jó… a színes fotelokat, egyedül, nélkülem szerelte össze, ezt belátom, de ez nem jelenti azt, hogy én, aki az összeszerelők királynője, ne lennék mértéktelenül ügyes.

Kerti bútor szettet szerettem volna.

Olyan, egyszerűt amiben két fotel vagyon, meg egy kis asztalka, hogy azUram meg én, a hites neje a hétvégi ebéd után kiüljön az első teraszra, frissen főzött kávéval a kezeiben, és nézze a falu népét, akik elsétálnak a portánk előtt..

Mint, mindig ilyenkor is a barátom segített, a mindenható Google, hogy megtaláljam azt ami kedvemre való.

Mivel, nem vagyok piskóta, még csak kókuszos rolád sem, ezért jól körbe jártam a kiszemelt bútorral kapcsolatos miegymást az értékesítőnél; ami kiterjedt garanciára, szállításra stb.

Ez év március 13án kaptam meg a csomagot, egy esős napon, és már ekkor meghűl ereimben a vér, mert egy dobozt kaptam, ami bár nagy volt de nem bírtam értelmezni, hogy, hogy a francba van benne a bútor.

Hát, ebbe meg hogy fér bele a szett?- érdeklődtem a futártól, akinek az arcán, a hideg, meg az eső ellenére kövér izzadtság cseppek gurultak le, bele a nyakába.

Ja, ezt össze kell szerelni! – fújtatta, és aláírást követően eltűnt az utcán, jobbra fele.

Össze szerelni??? Hát, erről nem volt szó..

Még, akkor sem említették, amikor a rendelés másnapján felhívott egy határozott, fiatal női hang és majdnem felelősségre vont, hogy nem kötöttem szállítási biztosítást.

Aztán, az minek?

Az kell, -erőszakoskodott a csaj- mert ha kibontom amikor megkapom és hibás a termék, csak ennek meglétével tudok reklamálni.

De, az a jótállás, nem???

Nem-nem, az erre nem vonatkozik.

Aztán, ki fogja ellenőrizni, hogy amikor kibontom és akkor már sérült volt eleve, vagy csak akkor sérült meg amikor azUram 130 kg-os vője bele tette a valogát??

20 percig “dulakodtam” a nővel, aztán rohaggyámeg gondolattal mondtam neki, hogy írja hozzá azt a k…va 1500 forintos szállítási biztosítást, oszt szálljon le a nyakamról.

Itt kellett volna már gyanakodnom, de egy HP vagyok, és hittem, de miben azt magam sem tudom…

Álmomban, nem gondoltam hittem, hogy egy műrattan szettet, össze kell szerelni, de hát engem ez nem ingatott meg, ezért álltam neki azon nyomban a gyerek segítségével.

A fotellal kezdtük, és ott abba is hagytunk egészen pontosan a jobb karfa beillesztésénél, ami nem sikerült, mert a lik, meg a pöcök, cseszett egyezni, próbálkozhattam akárhányszor.

Ekkor, ért haza azUram, aki látva a nappaliban uralkodó káoszt, munkásgöncben, és kajálás nélkül, feküdt neki, annak, amit szerinte, én, egy nő úgy sem tudnék megcsinálni.

Egy órával később kiderült…., Ő sem…

Grétsy Laci bácsi itt ütögetné a füleit a kezeivel, és mondogatná hangosan, hogy : papapapapa; nehogy halja, azUram szókincsét, amit a szettel kapcsolatban ki folyatott a száján…

Felhívtam, hát az ügyfélszolgálatot, és közöltem a problémát, és közöltem egyúttal azt is, hogy köszi de élnénk a 14napos elállás lehetőségével, aztán vigyék a francba a szerelhető szettet.

A srác, a vonal végén Bajá,n kért, hogy írjak egy emilt ezzel kapcsolatban, és mellékeljek fotókat.., jaa, nem kell, hogy rajta legyen azUram miközben a pokol bugyrait kutatva szerelné össze a lehetetlent, csak a szett, hogy a pöcök, nem ér el a likig.

Fotóztam, gépeltem, csatoltam, vártam.

Kövi héten kaptam egy e-mailt miben közlik, hogy ha valóban tartom magam a vissza küldéshez, akkor biza nekem kell vissza juttatni oda, ahonnan kaptam, vagy adnák egy másik fotelt, ami már tutttó jó lesz.

 

Március 20.

Megérdeklődöm, hogy az új fotel mégis, kb mikor várható.

Jaa, az még elbírálás alatt van a gyártónál.

Mi? Hiszen, a hibás darab itt van nálam? Mit bírálnak el??

Nyugodjon meg Hölgyem ez csak rutin eljárás, jövő héten ott lesz.

Március 27.

Még mindig nem kaptuk meg, de megreklamálom, köszönöm a türelmét- persze én telefonáltam…

Április 2.

Hamarosan beérkezik az új fotel a raktárunkba, és küldjük azonnal még egy kis türelmet kérek. – pfffff

De, már csak egy másik mobilról indított hívásomat vették fel, sanda gyanúm van arra, hogy ismerik a számom…

Április 9.

Kissé megemelkedik a hangszínem, mikor közlik velem, a 11. hívásom után, hogy itt van a raktárban az alkatrész, csak nem találják…

A hajam, látványosan őszülni kezd…

Április 16.

Sajnos, kiderült, hogy nincs meg az alkatrész és kiderült az is, hogy mégiscsak a gyártó fog nekem küldeni plusz fotelt, de ezt még meg kell beszélni velük…

Segítség után kell nézzek.., némi kutatás után macskagyökeret kezdek rágcsálni, össze gömbölyödve a háló, laminált padlóján..

AzUram, nem sejt semmit, a 11évesem szüntelenül röhög, amikor a telefont a kezembe veszem. Retorziót alkalmazok. Leküldöm a padlóra, és a karjára méhecskét rajzolok, virággal , mindezt tollal, le nem moshatóval..

Még jobban röhög…

Április 21.

Most, már nem a szervizt tárcsázom, hanem az üzletet, ahol a lebaszósvonalon, ártatlan leánykahang fogad, de vezetőt kérek, kíméletlenül.

A vezető meghallgat s ígér fűt meg fák, nyomokban bokrot is, hogy minden rendben lesz.

Május 14.

Pár emil váltás, kis ígérgetés, némi sajnáljukkal megspékelve után, úgy döntöttem felveszem a 3. fejemet.

Sírással kezdtem.., panaszkodással, hogy oda a házasságom egy kerti bútor szett miatt.., mert már balhé van itthon belőle.. Kérem, .. segítsen.. hüpp-hüpp….

Május 22.

Meg jött az új…. Neeem, nem fotel baszki, hanem egy zsír ugyanolyan tetves jobb oldali elem, amivel ugyanúgy kurvára nem lehet össze szerelni a bútort!!!

Május 25.

Email írás: Melyben, hosszan taglalom, hogy rohadt hosszú idő alatt, a nagy semmi sem történt érdemben, és még amíg kedves vagyok és nőies intézkedjenek.

Hívás: Miben, a fenti nőiességemet és kedvességemet felhasználva , közlöm az ügyfélszolgálati vezetővel, hogy időm mint a tenger vize, és nem lesz gond egészen részletes levelet írnom a Fogyasztóvédelemnek….

Email: Melyben kérnek…, kedvesen, hogy adjak meg egy napot a hét második felében, amikor jöhetnek a bútorért, és a bankszámlaszámom is adjam meg, még kedvesebben, hogy utalhassák az elbaltázott szett árát. Május 29-et adtam meg.

Május 26.

10 óra 10 perc.. Csörög a mobilom, hogy itt van a futár a bútorért…., de én pont itthon vagyok, hol a rossebbe máshol, amikor digitális oktatok, meg pont akkor vezénylem le a német dolgozatot…, online?????

Nem. A pénzt még nem kaptam meg, de majd erre is sort kerítek ma, hogy áthúzzam őket a telefon.

Tanulság:

Az vaaan. Mondjuk, hogy az életbe innen semmit se veszek, a nevét örökre bevéstem az agyamba.

Kerti bútor szettet, meg csak személyesen..

Jaaa, és semmiképpen sem össze szerelhetőst. Ott rohadjon meg az a fajtája…

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!